Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2007 14:47 - Megadeth - Burning Bridges <<<<33333
Автор: 7days Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2447 Коментари: 1 Гласове:
0



Аз искам да се оплача. Официално. Те са зли.
Не, Те не са извънземните. Не и този път. Все пак само преди десет дни сключихме примирие, макар и в договора да фигурираше думичката "временно". Съмнителен беше, начи (договорът), ама ...
Та, щях да ви се оплаквам. От около седмица се правят забележителни заключения относно моя външен вид. И аз се обърках. Нека обясня различните теории относно приликата ми това или онова.
1) Аз съм била заек. Не, не просто, защото съм проспало лятото осмокласниче, на заек съм приличала. Отминах го с широка усмивка (така де, хилих се в продължение на 5 минути, но това е нормална моя реакция)
2) Била съм гризач. Съгласих се - зайците са гризачи. Ама не, не съм била точно заек, на нещо друго съм приличала...
3)На следващия ден групата експерти стигнаха до извода, че между мен и катерицата от Ледена епоха имало забележителна прилика. Започвам да се притеснявам за психиката на моите приятели.
4) Днеска моля Ви се, беше стигнато до поредния изключителен и абсолютно забележителен извод: "Ти, Жан, всъщност мязаш на мамута от Ледена епоха. Обаче го приеми като комплимент". Аз съм в шаш. Тия хора не са у ред. Не че имам нещо протива да приличам на кое да е от горе изброените същества, ама на всичките едновременно....Разбирате ли, противоестествено е.
Забравих да спомена, че действието се развиваше на тренировки. И аз, естествено, като примерно дете от детската градина, отидох при треньора. (невероятен човек, абсолютен майтапчия. Перфектният изповедник в такъв тежък момент). Стоя с възможно най-възмутената си физиономия (като се вземе предвид, че бях на ръба на пристъп смях, си беше цяло постижение постигнатото), мигам с възможно най-кратки интервали между оделните мигания и заявявам невинно:
-Пламене, Боби каза, че приличам на мамут. Кажи й, че не е вярно. *соча с пръстче виновното дете*
- Няма нищо, миличка, тя нищо не разбира от красота. И от мамути. *намигва* То нормално. Нищо, ще я набиеш. Ще си затворя очите за това. *демонстративно се врътка и се зазярва през прозореца*
Последва естествено уточняване кога и къде ще я набия. Ама сега забравих кога беше. Ще ви кажа някой друг път.
П.П.Открих правописна грешка в учебника по Литература. Гордея се със себе си.


Тагове:   Megadeth,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 1000timesgoodbye - Megadeth - She-wolf ;) Ти си ти...
08.09.2007 16:19
Megadeth - She-wolf ;)
Ти си тигъра във вълча кожа ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 7days
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35233
Постинги: 20
Коментари: 14
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930