Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 21:16 - Seek & Destroy
Автор: 7days Категория: Лични дневници   
Прочетен: 716 Коментари: 0 Гласове:
0



Слушам Пласибо. И Крематори. Това е като да смесваш алкохол. И ме боли главата. Между другото,не вярвах,че нещо плоско (с много извинения за феновете) като Пласибо,може да ми влияе така... Но факт.
Преди часове си пуснах да гледам Ултиматумът на Борн. Много готин филм,но какво да направя като ме човърка отвътре да си пусна музика. И го спрях,за да си пусна една песен. А както се оказва,я изслушах към двадесетина пъти вече.
Но нека не говоря за музика. Плашещо е само за това да намирам думи...

А,и,взеха ми компа. Ще му сменят вътрешностите. И вече няма да е с Уин ХП ; ) Тези дни имам късмет. И като стана дума,надявам се стачката да продължи още доста време. Факт е,че и тези свободни дни се отразяват на всеки доста добре. А какво постигнах и какво загубих, не ми се мисли.

Усещам, че тъпча на едно място и се успокоявам с отнесени песни. Не мога да разбера в кое се заблуждавам - че стоя на едно място,или че се промених за добро.

Е, затова пък съм по-истинска от всякога. Маските не ми отиват.

За добро или зло, отново чувствам, че нямам какво да губя.


П.П. Забравих да се похваля, че си купих нова ел. китара! Някой ден, ако не забравя, ще кача снимки..


Тагове:   seek,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 7days
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35165
Постинги: 20
Коментари: 14
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031