Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 22:30 - ЧНГ
Автор: 7days Категория: Лични дневници   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
0



След дълго затишие от моя страна,реших че е време да напиша нещо дълго....нещо свястно.
Дали наистина обаче ще се получи нещо дълги и свястно е друг въпрос,засягащ персони от моя тип-демек (супер дума) идиоти.
Нещото,което ме накара да пиша тук,но и изобщо да пиша е това че доставчикът МИ...да,моя доставчик (на интернет,хора!!!Не съм почнала да се друсам (в такт) все още) реши,че е време да имам интернет и аз.
Новата 2008 е вече тук и сякаш всичко е различно.Различно?Та какво му е различното?Сякаш има огромна разлика между 31 декември 2007 и 1 януари 2008-просто понеделник и вторник от една обикновена ваканционна седмица...нали?Или може би се бъркам.

Аз не съм се променила.Изобщо!Пф,кого заблуждавам!?Още с-`10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-Честита Нова Година` аз усещах как се приближавам до пълната промяна в мойто детско сърчице.Не съм пораснала можете да бъдете сигурни в това.Все още съм си обичайната лигла с обичайните проблеми и с голямата уста.. (образно казано,не ставайте перверзни).Усещам как с всеки изминал ден се приближавам до нещо голямо...нещо,което е важно за мен.нещо различно или нещо съвсем обичайно и до болка познато.А дали нещо забравено и объркващо няма да се повтори.Едва ли!Животът си тече и това,че на такива като мен им се иска да стане нещо забавно и различно,изобщо не означава,че ще настъпи промяна.

*връщане на времето*
^малко момиченце украсява елха^
*връщане още по-назад*
^малко момиченце...^

Последното нещо,което ще запомня от миналата година е един филм.Филм,който сякаш ме направи щастлива още докато го гледах.Аз съм...човек,който не се впечетлява чак толкова от един филм.Понякога си се мразя какъв непоправим реалист съм.Филма,който няма да забравя беше..а и все още е Serendipity.Прекрасен филм,който заслужава да бъдат отделени този час и половина.не съм сигурна,че е толкова дълго,но при положение,че гледах нещо подобно никой не може да ме съди,защо не съм гледала времето.невероятна-история-изпълнена-с....чувства?Не,не си заслужава някой като мен да ви разказва...по-добре изгледайте...този филм.След като свърши и последната сцена и..и онази ръкавица падна на пързалката..не..прекалено ме развълнува.Сякаш докосна нещо..там вътре в мен и ме зарадва и направи ме щастлива.



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 7days
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35220
Постинги: 20
Коментари: 14
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930